Razlika između inačica stranice »Backup i preusmjerenje«
Redak 4: | Redak 4: | ||
Ako poštu trebate i slati koristeći IRB adresu, jer surađujete s IRB-om, tada treba službeno zatražiti status vanjskog suradnika. Ovo se može učiniti preko tajnice/tajnika vašeg zavoda. | Ako poštu trebate i slati koristeći IRB adresu, jer surađujete s IRB-om, tada treba službeno zatražiti status vanjskog suradnika. Ovo se može učiniti preko tajnice/tajnika vašeg zavoda. | ||
+ | |||
+ | == Za upute kako downloadati postojeću e-poštu s IRB webmaila kliknite na link ispod == | ||
[[#Preuzimanje postojeće e-pošte]] | [[#Preuzimanje postojeće e-pošte]] | ||
+ | |||
== Preusmjerenje pošte == | == Preusmjerenje pošte == |
Trenutačna izmjena od 11:49, 5. prosinca 2022.
Novi pravilnik o elektroničkom identitetu
Prema novom praviliniku o elektroničkom identitetu, gase se svi AAI korisnički računi za osobe koje nisu u radnom odnosu ili u suradnji s IRB-om. Odlukom uprave IRB-a, gasi se također i pristup e-mailu. Međutim, možete i dalje primati poštu na vašu IRB adresu, na način opisan u ovim uputama.
Ako poštu trebate i slati koristeći IRB adresu, jer surađujete s IRB-om, tada treba službeno zatražiti status vanjskog suradnika. Ovo se može učiniti preko tajnice/tajnika vašeg zavoda.
Za upute kako downloadati postojeću e-poštu s IRB webmaila kliknite na link ispod
#Preuzimanje postojeće e-pošte
Preusmjerenje pošte
- Ako trebate pomoć u vezi preusmjerenja i backupa pošte po ovdje opisanom postupku, nazovite odjel informatičke potpore na tel. 1568 ili 01 456 1168, ili se javite na adresu help@irb.hr. Molimo vas da postupak prvo pokušate sami, ako je moguće, jer očekujemo veliki broj poziva.
Za preusmjerenje pošte, slijedite ove upute. Trebat će vam neka alternativna e-mail adresa, a ako ju nemate ovdje su upute za otvaranje adrese na "gmail.com":
http://helpdesk.irb.hr/wiki/Gmail
1. Nakon što Ste napravili alternativnu adresu, ulogirajte se na linku: https://mail.irb.hr/irb-export, koristeći IRB username i password (kao i za webmail).
2. Izaberite gumb "Preusmjerenje"...
3. Unesite vašu alternativnu adresu i kliknite "Preusmjeri poštu na unesenu adresu".
4. Nakon kraćeg vremena (otprilike pola minute), IRB-ov mail poslužitelj počet će preusmjeravati sve nove poruke koje dobijete na IRB mail, na novu alternativnu adresu. Kako biste to testirali, nakon otprilike minutu vremena kliknite "Pošalji test mail".
Ako Ste kroz desetak minuta primili e-mail (na alternativnoj adresi) - tada preusmjerenje radi.
Ako imate poteškoća, javite se na adresu help@irb.hr, ili na telefon 01 456 1168.
.
Preuzimanje postojeće e-pošte
Slijedite ove upute kako biste poruke s IRB servera preuzeli na vaše računalo. Ovo ima smisla raditi ako inače koristite webmail za čitanje pošte, tako da se poruke ne skidaju na vaše računalo, nego stoje na IRB-ovom serveru. Ovo je također i slučaj ako koristite IMAP u postavkama programa za poštu, jer tada program drži poruke na serveru. U slučaju da koristite POP3, poruke se skidaju na računalo.
...ako niste sigurni, ipak preuzmite poštu sa servera.
1. Ulogirajte se na linku: https://mail.irb.hr/irb-export, koristeći IRB username i password (kao i za webmail).
2. Nakon uspješnog logina, izaberite pretince koje želite preuzeti na vaše računalo i kliknite "Izradi datoteku za download".
3. Pojavit će se napredak izrade arhive...
4. Kada datoteka za download bude spremna, možete ju preuzeti na vaše računalo. Radi se o ZIP datoteci u kojoj se nalaze vaši e-mailovi s IRB servera. E-mailovi su u MBOX formatu (jedna datoteka po pretincu). ZIP arhiva se treba raspakirati, pa se fajlovi (tj. vaši mailovi) mogu pregledavati koristeći mali program "MBOX viewer":
http://helpdesk.irb.hr/wiki/MboxViewer
...a također se mogu importirati u program "Mozilla Thunderbird" na način da se fajlovi iz ZIP arhive paste-aju u "profile folder" Thunderbirda. Ovo je malo kompleksnije, pa za početak preporučujemo koristiti "MBOX viewer".
Ako imate poteškoća, javite se na adresu help@irb.hr, ili na telefon 01 456 1168.