Zapunjen sandučić (mailbox)

Izvor: IRB Helpdesk
Inačica 43 od 15. srpnja 2022. u 09:02 koju je unio Hdagelic (razgovor | doprinosi) (Stvorena nova stranica sa sadržajem: »Ako Vam je zapunjen sandučić (mailbox) i nemožete izbrisati ni jednu poruku jer server prilikom brisanja poruke javlja grešku, slijedite upute: *1...«.)
(razl) ←Starija inačica | vidi trenutačnu inačicu (razl) | Novija inačica→ (razl)
Prijeđi na navigaciju Prijeđi na pretraživanje

Ako Vam je zapunjen sandučić (mailbox) i nemožete izbrisati ni jednu poruku jer server prilikom brisanja poruke javlja grešku, slijedite upute:

  • 1 Ulogirajte se na mail.irb.hr
  • 2. Izbrišite sve poruke iz mape "Smeće" (ako u toj mapi nemate poruka preskočite ovaj korak)
  • 3. Idite u "Postavke" - "Postavke poslužitelja" i označite kvačicu pored "Ako premještanje poruka u mapu otpad ne uspije, izbriši poruku" i kliknite "Spremi"
  • 4. U svom inboxu izbrišite poruke koje želite (najbolje ih prvo razvrstajte po veličini pa izbrišite prvo one koje koje Vam netrebaju a zauzimaju puno memorije)
  • 5. Vratite postavke iz 3. koraka na početno stanje